Επαγγελματικό σεμινάριο SOCIAL MEDIA MARKETING Τουριστικών και εμπορικών επιχειρήσεων

ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 (9:00 – 17:00)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ
DP STUDIES

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ’ Αποστάσεως

Καλύψτε το χαμένο χρόνο και ξεπεράστε τον ανταγωνισμό επενδύοντας στα Social Media!

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες
  • Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  • Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
  • Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να
  • Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media
  • Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
  • Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media
  • Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing
  • Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικό Marketing
  • Να μάθουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και πλατφόρμες για Social Media Marketing
  • Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους
  • Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους
  • Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με χαμηλότερο ή μηδενικό κόστος

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. Εισαγωγή – Τελευταίες Εξελίξεις στο Social Media Marketing

Τι είναι το social media marketing, σε τι διαφέρει από τις άλλες μορφές online προώθησης και διαφήμισης και γιατί δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί πως αξιοποιείται το social media marketing στις Τουριστικές και Εμπορικές Επιχειρήσεις.

Β. Δουλεύοντας αποτελεσματικά με τα social media

  • Η επικοινωνία άλλαξε! Για πάντα!: Από το ATL-BTL στην εποχή του Paid – Owned – Earned & The Social Media Marketing Funnel (οι πελάτες πλέον μας βρίσκουν μόνοι τους, πώς να λειτουργούμε στην ψηφιακή εποχή)
  • Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Tripadvisor, Google+, LinkedIn, Pinterest, Foursquare (συνοπτική παρουσίαση κάθε πλατφόρμας και ειδικών χαρακτηριστικών τους, pros & cons, καλές πρακτικές χρήσης)
  • το αρχικό marketing plan στην εφαρμογή του
  • Πως δημιουργούμε περιεχόμενο και πως αναπτύσσουμε το δικό μας δίκτυο παρουσίας στα social (βασικά & συμπληρωματικά κανάλια περιεχομένου)
  • Fans? Followers? Tweets? Likes? Views?
  • Ποια στοιχεία –και γιατί- μας ενδιαφέρουν περισσότερο και πώς να τα αποκτήσουμε.
  • Social Media Maintenance:
  • Be there 24/7/365! – Πώς να είμαστε εκεί κάθε φορά που το κοινό μας ζητάει.
  • The power of Insights: (η δύναμη των στατιστικών)
  • Μετρήσεις αποτελεσματικότητας & πώς μελετάμε τα στοιχεία για να επιτύχουμε στόχους και κάνουμε αποτελεσματικότερη την παρουσία μας.
  • EdgeRank
  • Μιλάμε μέσω social, μας ακούει κανείς; Η «μαγική» συνταγή της επιτυχίας που όλοι αναζητάνε. Μυστικά για αποτελεσματικό περιεχόμενο, καλές πρακτικές.
  • Brand Ambassadors
  • Ποιοι μπορεί να αποτελέσουν «πρεσβευτές» μας & πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε (η δυναμική του positive WoM)
  • Social Media Monitoring & Data Mining:
  • “What happens in Vegas, travels around the world”. Πώς παρακολουθούμε τι λέγεται για μας, (αλλά και για τους ανταγωνιστές μας) όχι μόνο στα δικά μας δίκτυα αλλά σε όλο τον online κόσμο
  • Αd Campaigns: Δυνατότητες και επιλογές
  1.   Google AdWords (CPM, CPC, CPA, PPC, PPL)
  2.   Display advertising
  3.   YouTube Ads
  4. u Social Ads
  • Ad Campaigns με υψηλό ROI (απόδοση της επένδυσης):
  • Πώς να τρέχουμε αποτελεσματικές καμπάνιες μέσω social media. (σχεδιασμός-υλοποίηση-βελτιστοποίηση η αποτελεσμάτων)
  • Ακτινογραφία μιας online καμπάνιας. Πώς να «αγοράσουμε» οικονομικά το κοινό μας και πώς να εντοπίσουμε δυνάμει κοινά μας χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα Ευρώ. (ανάλυση στα ενδότερα των Facebook Ads και Google AdWords)
  • Σύντομες αναφορές σε:

 

  •  Retargeting:
  •   Πώς να εντοπίσουμε τον πελάτη που είναι έτοιμος να προχωρήσει σε αγορά/booking (όχι μόνο σε μας αλλά και στον ανταγωνιστή μας) και πώς να κάνουμε convert. Δυνατότητα παρουσίας σε κλαδικά ή και ανταγωνιστικά sites
  •   Crosselling / Upselling
  •   Καλές πρακτικές χρήσεις των Social Media για επαναλαμβανόμενες & πρόσθετες πωλήσεις
  •   Search Engine Marketing & Search Engine Optimization (SEO):
  •   Τι είναι και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την παρουσία μας online. (Organic growth vs paid results)

Γ. Στρατηγική – Πλάνο υλοποίησης – Εργαλεία – Τεχνικές – Πρακτικά Παραδειγματα

Στρατηγική – Πλάνο Υλοποίησης

  • Πως να φτιάξετε την στρατηγική σας στα ψηφιακά μέσα και ποια απ αυτά να επιλέξετε για την online παρουσία σας.
  • Πώς να στοχεύσετε σωστά το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε νέους δυνάμει πελάτες και να επιτύχετε στόχους πωλήσεων
  • Πώς να επιτύχετε επικοινωνία με το κοινό σας φίλους, ώστε να τα μηνύματα σας να διαδίδονται ευρύτερα
  • Πώς να κερδίσετε δωρεάν προώθηση μέσω προωθητικών ενεργειών και διαγωνισμών

Εργαλεία και τεχνικές για:

  • Αποτελεσματική χρήση διαφορετικών social media, παράλληλα, χωρίς να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε καθένα χωριστά.
  • Ανάλυση αποτελεσμάτων των ενεργειών σας και την απόδοση της συνολικής σας δραστηριοποίησης. Αξιολόγηση δεδομένων (insights) και σχεδιασμός επόμενων ενεργειών.
  • Μεγαλύτερη απήχηση της παρουσίας σας στα social media ώστε τα μηνύματά σας να έχουν μεγαλύτερη κάλυψη

  Πρακτικά παραδείγματα τεχνικών Social Media Marketing από επιχειρήσεις

  • Those who do it right: τα καλύτερα Case Studies & ιστορίες επιτυχίας (αλλά και αποτυχίας) από όλο τον κόσμο & τί μπορούμε να διδαχτούμε από αυτές.
  • Hands on παραδείγματα & best practices αξιοποίησης social media σε μικρομεσαίες αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο. Τί κάνουν εκείνοι που τα χρησιμοποιούν σωστά.
  • Πρακτικός σχολιασμός για την υφιστάμενη παρουσία σε επαγγελματικές σελίδες των συμμετεχόντων στο σεμινάριο.

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσειςτης ύλης που θα παρουσιαστεί
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ
  • Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για την social παρουσία σας

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dp studies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.

Με την πλατφόρμα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:

  • Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα
  • Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά
  • Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος
  • Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής
  • Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις
  • Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται

Τηλεφωνείστε μας για περισσότερες πληροφορίες …

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Εισηγητής θα είναι ο κύριος Γιάννης Αγγελάκης Ιδρυτής και Managing Director της Engage Media Greece, ο οποίος θα έρθει από την Αθήνα ειδικά για το σεμινάριο.

Βιογραφικό Εισηγητή

Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των interactive media. Εχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας. Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών.  Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) ενώ είναι μέλος των Young Leaders Ελλάδας καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association)  Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε επώνυμα brands και διαφημιστικές εταιρίες επιχειρήσεις στον τομέα των social media.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

dp studies – Κεντρικό Κτίριο

Κορωναίου 4 (έναντι Eurobank)

71 201

Τηλ. 2810-24.00.24

Fax: 2810-313.625

Email: center@dp.gr

Web: http://www.dpstudies.gr

Facebook: http://www.facebook.com/dpstudies

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016 – 09:00 έως 17:00

ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 130€ (από αρχική τιμή 200€)

ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ : 95€ (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας ή της φοιτητικής ταυτότητας)

Για Επιχειρήσεις : Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕ ΣΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΕ PDF

Για να κατεβάσετε σε pdf όλες τις πληροφορίες του σεμιναρίου πατήστε: ?http://bit.ly/2emMOmM ?

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Αν επιθυμείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για το σεμινάριο, συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος πατώντας: http://bit.ly/2cMTr1F ? και εξειδικευμένος σύμβουλος του dp studies θα επικοινωνήσει μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες.

Εναλλακτικά επικοινωνήστε στα τηλέφωνα: ? 2810.313.603, 2810.24.00.24, 2810.285.627

Πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα μας:http://bit.ly/dssd2df

 

ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Στον εκπαιδευτικό όμιλο dp studies διεξάγονται και άλλα επαγγελματικά σεμινάρια για το Internet Marketing όπως:

  • Email Marketing & Sms Marketing
  • Google AdWords
  • Ανάπτυξη εφαρμογών σε Anroid
  • Ανάπτυξη εφαρμογών σε Iphone
  • Mobile Marketing
  • Search Engine Optimization (SEO)

Πληροφορίες για όλα τα άλλα επαγγελματικά σεμινάρια του dp studies μπορείτε να πάρετε από την ιστοσελίδα του ομίλου http://www.dpstudies.gr

Με εκτίμηση,

Εκπαιδευτικός όμιλος dp studies